kucingintanzania.reismee.nl

Kennismaking.

JAMBO!! (Dat betekent Hee, hoi, hallo in het Swahili.)

Na een lange reis kwam ik vannacht om 03.00 aan in het huisje.

Vanmorgen was ik al rond 07.30 wakker.

Hier is het 2 uur later dan in Nederland.

Na een rondleiding in het huisje vanmorgen kwam Anika (de coördinator van het vrijwilligerswerk) me ophalen om me de stad te laten zien, een simkaart te regelen en naar de bank te gaan om geld te pinnen.

Ook ben ik vandaag naar de kleuterschool gegaan waar ik ga werken voor de komende twee weken. Een miniklasje met kleine kindjes (2 tot 4 jaar) die al goed Engels spreken.

Morgen Begin ik met werken. Mama Tesha het hoofd van de school, neemt me morgen in de middag mee naar een basisschool met oudere kinderen (4 tot 10 jaar). Ik mag dan kiezen of ik de kleuterschool ga combineren met de basisschool.

Ook ben ik vandaag naar de plaatselijke masaai markt geweest. Ze verkopen hier allemaal mooie handgemaakte spulletjes.

Nu zit ik weer in het huisje, hier zitten nog een aantal Nederlandse meiden die stage lopen in het ziekenhuis.

Ik ben benieuwd wat me nog allemaal te wachten staat de komende weken.

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Groetjes, Deborah!



Reacties

Reacties

Kimberley

Zooo trots op jou! X

Patricia

Jambo Deborah,

Dat klinkt allemaal goed. ????????????
Fijn dat je goed bent aangekomen en al een beetje hebt kunnen settelen.

Tot wederhoren. Groetjes Patriesxxx

Patricia

Die ???? Kloppen niet ik had een duimpje gegeven.

Ramonne

Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen. Het avontuur is begonnen!! Ik kijk uit naar je reisverslagen, ik ben erg benieuwd naar wat je allemaal gaat meemaken en hoe je het ervaart. Geniet er van!!!

Papa

Geweldig meiske. Wij zijn zo trots op je. Maak er de tijd van je leven van en schrijf veel als je tijd hebt. Hele dikke knuffel
Xxx

Mama

Blij dat alles goed gaat daar. Ben trots op jou. Hou van jou. Xxx pootje van Bella

Miriam

Hoi Deborah Fijn dat je goed bent aangekomen.Vind het leuk dat we op deze manier met je mee kunnen kijken , hoop dat je een fijne tijd hebt en het zal zeker leerzaam zijn ,Heel veel liefs XXX

Broertje

Nzuri Asubuhi sis (translate),

Ga je niet vloggen op youtube?
Veel plezier en succes morgen!

Opa

Geweldig hoor,ik ben trots op je, maar dat weet je ook.knuffel

Ashley

Lieve Deborah,

Echt leuk dat we alles vanuit hier kunnen volgen! Veel plezier en een mooie tijd daar gewenst van ons.
We hopen snel weer wat te zien xx tom, ashley, danne en dex

Nick Menninger

Heey Deborah, Wat super gaaf! Net even de rust en tijd genomen om al je verhalen door te lezen. Wat heb jij in een korte tijd al veel gezien en meegemaakt en daar komt nog veel meer op jouw pad. Je schrijft goed en kan me meteen een beeld schetsen hoe het daar moet zijn. Geweldig wat jij daar doet. Veel respect voor! Heel veel succes en plezier daar de komende tijd...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!